Employer Branding

Werken aan een sterk werkgeversmerk.

Werken aan een sterk werkgeversmerk is van groot belang. Heeft jouw organisatie een duidelijke visie en missie? Zo ja hoe draag je die uit en hoe betrek je jouw medewerkers daar in? Zo nee, dan is het tijd om er eens goed over na te gaan denken. Een krachtige missie verwoordt namelijk je ultieme doel en geeft richting aan alles wat je doet. In de missie wordt in een paar woorden de identiteit van de organisatie beschreven. Het zijn deze gemeenschappelijke normen en waarden die een verbindende functie hebben binnen de organisatie. Een duidelijke missie helpt je bovendien om talenten te identificeren en aan te trekken.

Talent behouden is bij employer branding net zo belangrijk als talent binnenhalen. Employer branding draait dan ook niet alleen om het communiceren van hoe fantastisch je bent als organisatie, maar dwingt je het ook echt te zijn.

``Practice what you preach``
Gabrie Schoen - Employer Branding
Maar hoe doe je dat?

Hoe staat jouw onderneming bekend in de regio? Ben je ├╝berhaupt bekend? Weten de inwoners van je vestigingsplaats wat er zich binnen de muren van jouw bedrijf afspeelt? In de huidige arbeidsmarkt is het essentieel om uit te dragen wie je bent en waarom juist jij een aantrekkelijke werkgever bent. Wat is jouw unieke verhaal en hoe vindt het zijn weg naar de juiste mensen?

Graag ga ik met jou als ondernemer in gesprek over jouw Employer Branding zodat je precies ontdekt waar jij het verschil kunt maken.

Nieuwsgierig naar wat ik voor jou als ondernemer kan betekenen?

Neem direct contact op!